Ledningsgrupp

Anne-Catherine Ejander

Försäljning och kundrelationer har alltid varit min passion! Jag har gått från telefonsäljare till att leda stora förändringsprojekt där uppdraget är att förbättra och omorganisera företag i tillväxt där man vuxit för fort och delar som relationen med kunden inte riktigt har hängt med. Mina erfarenheter sträcker sig från telecom till elförsäljning till barnmode till restaurang och jag har varit på företag som Ericsson, 3, Sveriges Energi, Babyshop Group samt foodora. Under mina 15 år som ledare har jag jobbat med allt från att leda små team till stora avdelningar. Värderingar och kultur är oerhört viktigt för mig då detta alltid avspeglar sig till kunden. Trivs man på sin arbetsplats så syns det. Att arbeta i tillväxt är för mig numera en självklarhet och ju mer kaos desto roligare är det och då ser du även snabbt resultat. För mig är det viktigt att vara lojal, ärlig och att alltid göra sitt bästa och som Partneransvarig och partner i AEM Group vill jag hjälpa så väl våra medarbetare som företaget att lyckas och vi ska ha förbannat kul på vägen!

Carl Danielsson

I sina år i mediabranschen på bl.a. Leo Burnett, och som ateljéchef på DDB Stockholm har Calle arbetet med många olika kunder, McDonalds, Skoda, Lindt, ORKLA, SEB, Regeringskansliet, m.fl. Att driva företag framåt handlar lika mycket om att hitta balans i livet som att få balans inom företaget. Ibland behöver man se saker utifrån med nya ögon och ibland är det erfarenheten i bolaget som är kärnan. Med en bra struktur och kunskap om sina kunder kan man hitta rätt målgrupp. Det är här marknadsföringen kommer in, att sikta rätt med rätt medel. Calle har arbetat ett antal år som yrkesofficer innan han lämnade försvarsmakten för studier på RMI Berghs och Grafiska Institutet.